Glada hundar

Hej jag bjuder på lite bilder som jag tog idag innan jag skulle till jobbet! Glada hundar som sprang av sig tidigt på morgonen jag kände mig väldigt snäll när jag steg upp 06:00 endast för att de skulle få springa av sig lite. Det var då varmt men ändå inte för varmt. Jag hann dessutom med att se två hela avsnitt på en serie innan jag fick gå ner till bussen :) 
Här är bilderna!
Kul var det tyckte Alvin!
Tog med mig en liten leksaks råtta som är köpt från IKEA hundarna älskar den liten och lätt att bära på :)
SPRINGA!
Eddie börjar bli långhårig
Mitt hjärta! <3
Kompisar! <3
Tjiooo så kul tyckte Grant :D
Här går de undan
hahah haregud vad jag skratta när jag såg denna bilden ibland går de lite väl fort. Att sladda var tydligen inte Eddies starka sida för ansiktet kom ner i marken ist pappa Grant ser lite paff ut ;) 
Glada hundar!
Man blir fort trött i denna värmen! 
/Sara
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0