tåget imon då....

Ja idag åkte Elina vi har haft jätte kul och mkt agility träning har de blivit. Jag har gjort två filmer på två olika tränings pass men inga bilder har tagits här hittar ni filmerna:
http://www.youtube.com/watch?v=E9JwjuABMow
och 
http://www.youtube.com/watch?v=RFcq5LR6bEM
 
Ja det var riktigt kul, Elina hade även med sig Misa och hundarna trivdes gott i varandras sällskap! Nu har de åkt hem och de känns båda trist och tomt. Men imon så åker jag och Alvin till växsjö! Vi åker med tåget från gbs's central 11:05 och är framma vid Växsjö vid 13:58 så kommer Karin och hämtar upp oss.
Elton får stanna hemma då de är första gången jag ska åka tåg med hund och är enklast att bara ha en med sig. + att de är bra för Alvin och upptäcka lite själv,
Elton får stanna hemma med Ester hon trivs han super bra med så de kommer säkert gå kanon! :) 
Jag får se lite hur dagen kommer spenderas men på kvällen/eftermiddag kommer det fixas och göras i ordning hundarna inför fredagens utställning ^^ 
Det kommer bli så kul och spännande! 
Idag var jag och köpte ett par skor jag ska ha till utställningen. Sedan så kom även mitt efterlängtade utställnings koppel som är beställt av en uppfödare i Finland hon gör dem själv och de är superfina!
 
Jag tänker stiga upp redan 07:00 för att ha gott om tid och även försäkra mig om att jag får med allt!.. 
För det är ju en del som ska med och mitt minne är tyvärr inte alltid de bästa. Sedan gillar jag inte heller att sressa! 
Så detta blir kul självklart ska kameran med! :)
 
Här är en bild på kopplet
/Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till💙

2013-10-31 @ 22:52:48
Postat av: Jannie

Vad kul att ni får till att filma lite!! =D Jätteduktiga ni är!

Svar: Åh tack! :)
alwaysdogs.blogg.se

2013-11-01 @ 21:19:49
URL: http://hipstermutt.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0