spö regn

Idag när jag vaknade 09:50 så öste regnet ned..... SUCK!
Jag är ingen ute människa när det gäller dagar som den här när det verkligen öser ned, då vill jag hellre göra ngt inne. Det är sådana här dagar jag är glad att jag har en hundras som är så välanpassad.
Sådana här dagar brukar automatiskt sluta med att jag hamnar vid datorn hehehe. 
Min dator är jag verkligen beroende av tv ja de kan jag leva utan . För allt jag kollar på är tv shower och kdrman, interljuver MV m.m.. Vissa har nog listat ut vad jag snackar om? ;)
Självklart är de kpop och kdrama = koreansk musik och koreanska drama serier jag snackar om.
Men ibland ibland blir det även annat jag kollar på som ex TVD = the vampire diaries jag älskar verkligen denna serien så sjukt bra!
Många av er har väl sett twilight serien? Jag har både sett och läst bökerna och jag älskade bökerna men blev lite besviken då filmerna kom ut då de inte var alls av samma kvalité som bökerna. 
TVD är bättre på alla sätt och vis handlingen, skådespelarna, mer spännande och mer rå. På twilight där är alla vampyrerna så snälla och rara men här är de lite mer realistiskt vilket jag gillar. 
Sedan kan jag ju erkänna att jag tkr skådespelarna på TVD är mkt snyggare än på twilight. min favorit i TVD är dock ingen vampyr utan en människa. Det är Steven R. McQueen som spelar Jeremy Elinas lilla brosa. 
Jag har inte sett hela säsong fyra ännu och nu håller de på att spela in säsong fem så känner att jag ska dagen till tillfälle att se på denna underbara serie. Dock har jag hört ett ryckte att Jeremy dör i fyran fyy fy då blir jag ledsen :( 
 
Aja nu ska jag inte säga allt om vad jag tkr om serien TVD men det är en sjukt bra serie och den är verkligen sevärd!
Annars så ska hundarna få träna en del trix idag jag har ju alltid något på gång på de området :)
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0