Blogg tips

I onsdags så var de hundagen och på torsdagen var det praktisk lektion med hund. Kameran var med båda dagarna och ska ta och redigera bilderna så fort jag får tid över.
 
Jag tänke göra ett blogg tips till er mina läsare! Jag har ju gjort en del till hundbloggarna men inte så många som är aktiva med sina bloggar längre. Denna blogg handlar iallfall om en tjej som heter Rebecka eller Becca som jag kallar henne hon är 19 år och går i samma klass som mig. Hon är en sjukt fin och go vän ställer alltid upp! <3 Hon har även alltid vågar vara sig själv och stå för den hon är hon lever med en sjukdom vid namn "alopecia" om ni undrar vad det är så kan ni kika in på hennes blogg http://everyonehastheirstory.blogg.se/
 
Jag följer den själv då jag tkr det är spännade och tkr verkligen hon är tuff som vågar vara sig själv!
Rekommenderas! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0