Tävlingen

Igår mötte jag upp min vän vid kors där jag sedan samåkte i hennes bild med henne och hennes terv tik till tävlingen! Verkligen jätte smart att man kan göra så!
jag hur gick de då? 
 
Då var debuten klar, skönt! Elton och jag var anmäld till Varbergs officiella hoppklass smal tävling. Jag var sjukt nervös... Men vi överlevde och absolut ngt jag vill göra om sjukt kul! :)

Han var så duktig trots att jag var så nervös (han märkte säkert av det också) Han tog slalomet helt fel fritt (vi har jobbar mkt på det då vi har haft problem med det) Nu syns inte hela klippet men han var fel fri hela loppet fram tills näst sista hindret (brädan) han springer förbi hindret vilket är = en vägran och sedan hoppar han tbx (utför hindret fel = vägran) 2 vägran = diskad! (tror det var så han blev diskad iaf, har inte lärt mig allt än)

Sjukt irriterade! Men men detta var ju som sagt ngt som jag tyckte var riktigt kul och vill göra om så de kommer fler chanser! :) Är så stolt över min lilla grabb! ♥
Här kan ni se filmen på länken! http://www.youtube.com/watch?v=iDiO2t2eUqs
 
Så klart var jag nöjd men retligt att vi kunde blivit felfria men blev de inte på näst sista hindret! Men de kommer nya tag och då ska vi vara redo :)
Hade för övrigt en sjukt rolig dag!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0