smart smart..

Hej tänkte först visa upp lite bilder från när jag var i Växsjö har bara inte orkat fixa dem men här har ni dom!
Ja de var dem!
 
Vad gör ni då? Själv lyssnar jag på ett nytt kpop band as bra är dem ^^
Igår tog jag och storstädade rummet man behöver ju göra de rätt så ofta då mitt rum inte är jätte stort på köpet två pälshundar som drar in massor med skit. Väldigt smart eller inte... Jag har märkt att jag gärna tar och storstädar rummet sedan samma dag eller dagen efter så badar jag hundarna. 
Och då blir de ju alltid några päls tussar kanske vill man att allt ska bli fint på en och samma gång? ;)
 
Idag ska jag till brukshundsklubben och köra agility. För idag är det faktiskt bara en vecka kvar tills vi står på tävling banan jag och Elton. Blior nervös av bara tanken men detta ska bli kul :) Kollade igår med Elton är de tre havaniser till som är anmälda. 
Sedan så har jag inget roligt som väntar.. Eller jo bada hundar men efter det är de plugg som gäller -.- Hatar verkligen läxor ska bli så gött efer studenten ALDRIG mer läxor! hahahah !
Nej nu ska jag ta tag i dagen ha de gott!
 
/Sara

Kommentarer
Postat av: Ankilika

Vilka härliga bilder!

2013-11-14 @ 20:58:25
URL: http://ankilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0