Lite bilder från idag

 
Idag var jag ute på en långpromenad med hundarna som vanligt lika uppskattat! Sedan så fick de varsin kyckling vinge även de väldigt uppskattat.  Tänkte även snart ge dem ett bad hahah de är nog inte lika uppskattat ;) Men utav mig är det när de väl är klart!

Imon åker jag till ullared med famil moster och mormor!
Ska faktiskt inte inhandla så mkt till hundarna då de "faktiskt har så de räcker" men några nya leksaker ska de iaf  då många har gjort sitt. Flera stycken har bitits sönder sedan kommer säkert lite godis till dem ner i vagnen också. 
Men ska främst handla till mig själv lite kläder förmodligen sedan så kommer säkert massor med onödiga saker ned ändå! Brukar bli så hahaah :D
 
/Sara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0