Super jul

 
 
 
Oh vilken härlig jul jag har haft! Firat med släkten och hundarna bättre än så kan det nog inte bli!
Jag är nu hemma igen för att kunna vila upp mig lite grann inför morgon dagen när jag åker till Växjö! 
 
Jag har fått massor med fina presenter! Bla:
kläder
smink
present kort 2 på HM och en på BIO 
pengar
väskor 
Iphone skal
en stor the kopp (är the galen) 
smycken
nagellack
parfym 
hudkrämer
 
Ja det var allt jag kunde komma på kanske är ngt jag glömt jag vet inte. Men det var fullt tillräckligt hundarna fick leksaker men framförallt godis vilket jag tkr är super bra (godis) då det är alltid något som går åt när man tränar dem! De har fått ett stort paket från "Lets bite" de är galna i det godiset så de ska öppnas till my dog :) 
Leksakerna blev de jätte glada för! Så super jul som sagt trevligt sällskap och nöjd blev man efter alla fina julklappar både jag och hundarna :) 
 
Jag håller på att kolla lite olika hemsidor vill ha en ny blogg! Så om ni vill får ni gärna tipsa om lite olika. 
Ha det!
/Sara
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0