God Jul

 
 
Oj oj! Här var det längesedan man upptaderade men jag har verkligen inte haft någon lust alls.. Sedan så gick min kamera i sönder så ett tag hade jag inget att fotografera med nu har jag köpt en ny kamera dock har jag inte alls lärt mig mkt utav den ännu. 
Har inte varit så många dagar då man kunnat gå ut för att fota heller.
Men nu är det ju julafton! :) Jag sitter som vanligt och bloggar sent sent.. Men tkr det är då det är som bäst att blogga allt är tyst och alla sover så man kan verkligen tänka ut vad man vill skriva. 
Veckorna har rullat på och jag har haft en del läxor inte massor men en del. I förgår 22 dec var vänner här och åt julbord och hade med sig julklappar både jag och hundarna fick julklappar. 
Igår den 23dec har vi varit på en promenad solen var faktiskt uppe i några timmar på förmiddagen sedan fick hundarna sitt jul bad och de luktar nu underbart. Bilden är på fine Alvin som ny badad tänk nu är han 13 månadet sjukt vad tiden går fort! 
Och igår den 23 dec så spelade vi även bingolotto jag var väldigt nära på att vinna 100 kr flera gånger men äsch inget blev det. Och det är som vanlingt ;) 
Det som är planerat för mig och hundarna nu är!
Idag julaftion på rörö med mammas släkt 
åker hem den 25 
Den 26 åker jag till Småland för att kolla på nyfödda bebisar som http://www.callunavias.se/ har födda den 21 dec. Åker dit själv hundarna får vara hemma, har framförallt med att göra att det kan stressa upp tiken om främande hundar kommer och hon har nyfödda bebisar.
Sedan är jag hemma den 30 dec 
Sen så ska jag och Elton hjälpa till i skolan på my dog som är 3 - 6 jan.
Elton ska vara med på agility prova på (barn och vuxna får springa en liten bana med våra hundar) rally lydnad uppvisning (kanske prova på inte bestämt ännu) sitta i klappa hund hörnan och till sist så ska jag Elton tsm med Becca och hennes hund Selma köra en trix uppvisning varje dag! SUPERKUL! :D 
Sedan så kanske de blir att jag själv får göra lite annat också ex sälja program eller kolla vaccinations insläppet.
 
Ska bli super kul detta! Imon blir det upp 08:00 känns tragiskt att stiga upp så tidigt på julaftion men men. Så nu ska jag kolla på en serie sedan blir det sängen. 
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0