Bilder

Igår kom goa Elina hit och idag var vi på en foto runda bilderna i dagens inlägg är både mina och hennes. Hon är jätte duktig på att fotografera här är hennes blogg om ni vill kika in sjukt fina bilder! http://elinasfotoblogg.blogspot.se/ Jag har inte så mkt att säga så här är bilderna!
 

 
 
 
ja detta var ingen dålig bildbomb inte :) och vet ni va jag orkade faktiskt inte redigera idag men det var jätte fint väder idag och bra ljus så bilderna blev rätt bra ändå. och tack vara Elina kunde även jag vara med på några bilder! Jag körde ett litet tränings pass med hundarna på fotbolls plan men det var Elton jag ville ha på bild då jag själv har så svårt för att få bra bilder på honom så det blev några härliga slalom bilder på honom. Och sen var ju tanken att jag och Elton skulle ta några bilder tsm då jag har få med mig och han men då blev ju Amadeus svartis så han fick vara med på några bilder han med :)) Goa hundar har jag minsan! 
Ha det gött alla!
/Sara
 

Kommentarer
Postat av: Johanna (joheck)

Jättefina bilder verkligen!

Svar: Tack snälla du! <3
alwaysdogs.blogg.se

2013-04-05 @ 22:51:45
URL: http://jatteochdvarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0